czwartek, 29 kwietnia 2021

Widok z Okna - postępy

Chciałam się pochwalić kolejnymi postępami w moim kolosie. Oczywiście jak to u mnie ostatnio bywa, post miał się pojawić w niedzielę, ale... zapomniałam go napisać. Chwilowo jestem znów do tyłu i nie wiem kiedy to nadrobię. 

W głównej mierze chodzę z mężem po lekarzach w charakterze tłumacza... Ten kto czyta to pamięta, że od ponad roku mój mąż ma bóle w klatce piersiowej. Zrobiliśmy wszystkie możliwe badania na serce i płuca, łącznie z testem histaminowym, który miał wykluczyć astmę. Wykluczył. Serce zdrowe, płuca czyste. Teraz dostał tabletki na zobojętnienie kwasu żołądkowego, bo MOŻE ta bolesność w piersiach to od żołądka...

Dostał też skierowanie do przychodni leczenia zaburzeń snu, bo chrapie przecież jak smok... Mieliśmy w domu WatchPat, czyli urządzenie do badania zaburzeń w trakcie snu. Kto ciekawy jak to działa odsyłam TUTAJ.

I tak mi czas leci - praca, dziecko, dom, chory (podobno) mąż... Do tego problemy moich podopiecznych, przygotowania do komunii, covid.... 

Ale miałam się pochwalić postępami. Oto one - stan na niedzielę:

Ogłaszam, że kolejny rząd został ukończony, a kanwa została przewinięta. Mogę pracować dalej.
A tu jeszcze "statystyki" i obrazowo ile mam już zrobione:
W niedzielę udało mi się zrobić ledwo ponad 900 krzyżyków, ale za to powoli zbliżam się do połowy mojego kolosa. W tej chwili aplikacja pokazuje 46%. Jestem w szoku!
Właśnie zaczęłam dwutygodniowy urlop i mam nadzieję, że uda mi się choć trochę podłubać. Niestety plany planami, a życie życiem.
Już na starcie urlopu jestem 3 dni w plecy! W poniedziałek pojechałam z mężem po ten cały WatchPat. Trochę nam zetrwało, bo musieliśmy otrzymać dokładne instrukcje używania. Po drodze wstąpiliśmy do Lidla po jedną rzecz i to był błąd... Zapomniałam, ze z facetem nie da się wejść po jedną rzecz, bo się wyjeżdża z całym koszykiem. A jeszcze to mi weź, a to bym zjadł, a takie cukierki, patrz nowość, a to jest w promocji... Gorzej niż z dzieckiem, uwierzcie mi.
Wczoraj mieliśmy wszyscy wolne, bo całą Holandia świętowała urodziny Króla Willema Alexandra Oranie-Nassau. Zaplanowałam sobie dzień "hafciarski", ale żal mi było krosno rozstawiać gdy na zewnątrz świeciło oślepiające słońce a termometry wskazywały 18 stopni Celsjusza... Leniłam się więc niemal cały dzień w pozycji półleżącej czego efektem był czerwony nos, policzki i dekolt.
Zaliczyliśmy też pierwsze grillowanie w tym roku. Było super!
Dziś wreszcie byłam u fryzjera - oczywiście po wcześniejszej rejestracji. 
Byłam też odebrać zamówienie z IKEA. Powoli dopieszczam swoją kuchnię ;) W końcu szafki będą miały uchwyty, jupiiii!!!
Córka też ma wakacje od szkoły i już planuje co będziemy robić... Problem w tym, że zapowiadają ulewne deszcze, więc pewnie będziemy siedzieć w domku i może wreszcie będę miała czas na nadrobienie kilku zaległości....


Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za Wasze pozostawione komentarze. Bardzo motywują do pracy.

elakochan - ja od zawsze chciałam tak umieć na drutach czy szydełku, żeby robić sama dla siebie ubrania. Pamiętam jak jeszcze w szkole podstawowej mieliśmy prace ręczne i jak uczyliśmy się robić na drutach i szydełku - szalik, rękawiczki z 1 i 5 palcami, czapki, skarpety. Pamiętam jak zazdrościłam mojej cioci tych umiejętności, sama jednak nie potrafiłam robić tak ładnie. Gubiłam oczka, plątałam nitki, albo tak ściskałam robótkę, że wychodziły wymiary jak na noworodka... Teraz też miałam obawy. Ale jakoś poszło i ważne że są sukcesy.

Promyk - "leżą" na sofie i wyglądają uroczo. Potrzebuję jeszcze 3 kolejnych, a wtedy będzie już całkiem cool ;)


6 komentarzy:

  1. Tylko 900 w ciągu jednego dnia? Ja nie wiem, czy tygodniowo bym taki wynik osiągnęła! Ostatnio brak czasu na xxx... a twój widok z okna już zapiera dech😘 trzymam kciuki i życzę powodzenia💪

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, już prawie połowa. A 900 krzyżyków w jeden dzień to nie jest "ledwie" tylko imponująco. :)Życzę miłego odpoczynku, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ledwo ponad...?! Czy ty chcesz, żebym się udławiła z wrażenia? A w sprawie męża: znajomy miał takie bóle, też serce wykluczone, ale lekarza coś tknęło, dał skierowanie na gastroskopię i wyszła przepuklina przełyku. Mimo różnych przeszkód udanego urlopu ci życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pekný pokrok, bude to krásna výšivka... a poznám to, rada by som vyšívala, ale nemôžem, lebo do toho niečo prišlo... :-)
    Aj u nás je dnes krásne a slnečno.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieta idzie jak burza, kiedy już idzie i oznajmia, ze to tylko... szalona Ty!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę, by deszczowe chwile pozwoliły znów ruszyć z kopyta...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajku jakie mam zaległości w odwiedzaniu blogów. Haft pięknie rośnie zaraz najciekawsza część wzoru - tytułowy widok. U nas w Irlandii dalej wszystko pozamykane tylko dzieci chodzą do szkoły.Już jest wkurzające ,że od jesieni nie można normalnie kupić butów czy muliny,lub ramki do haftu. Tylko spożywka otwarta plus Lidl i Aldi. Dużo zdrowia dla męża. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń