środa, 17 grudnia 2014

Turkish Coffe i Kwiatowy kalendarz

Późno w nocy, z poniedziałku na wtorek czekając na powrót męża z pracy udało mi się skończyć kawę oznaczoną numerem 11, czyli Turkish Coffe:
Do pełnego obrazka brakuje już tylko jednej kawusi:

Już niedługo swój osobisty SAL będę mogła uznać za zakończony.
A kawusia nr 12 powoli się robi i myślę, że przed świętami jeszcze się nią pochwalę.
A tymczasem wpadłam dziś na kolejny SAL i z miejsca się na niego zapisałam:
Zabawę organizuje Kasia z bloga Krzyżykowe szaleństwo a jej zasady są identyczne do tych, jakie były przy SAL-u Herbacianym. Kasia także postanowiła co miesiąc udostępniać 1 obrazek na którego wykonanie jest określony czas. Po upływie tego czasu publikujemy efekty na blogu czy fb, a Kasia posyła kolejny obrazek....
Chyba zwolnię się z pracy, bo nie widzę innej możliwości wyrobienia się ze wszystkimi SAL-owymi haftami. A Słoneczniki wciąż wołają.........

Dziękuję Wam za przemiłe komentarze pod poprzednim postem. Karteczki wreszcie poszły w świat i mam ogromną nadzieję, że adresatom się spodobają.
Została mi jeszcze kartka urodzinowa dla teściowej, ale tę jeszcze muszę dopieścić ;)

Pozdrawiam serdecznie


9 komentarzy:

  1. Iskierko no to wyszywamy razem dwa sale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawki coraz bliżej końca :) A co do zabawy to też się skusiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja od stycznia rezygnuję z salowych zabaw :) Nawet tych, w których już jestem :) Mam zbyt wiele swoich pięknych zestawów i nie mam czasu na ich wyszycie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawki pięknie wyglądają :) Też się nie skuszę na nowy sal, choć wzorek mi się podoba, ale nie ma szans żebym znalazła czas na wyszycie go w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kawusie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak..zawsze to by więcej czas było:)

    OdpowiedzUsuń
  7. końcówka kawek super ale tym salem mnie zainteresowałaś bardzo hm... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawusie wyglądają ślicznie, już niewiele do końca, Ja też zapisałam się na Sal u Kasi, więc razem wyszywamy

    OdpowiedzUsuń