sobota, 12 września 2015

Candy u Agnieszki

Agnieszka z bloga "Obrazy haftem malowane u Agnieszki" ogłosiła na swoim blogu CANDY, na które właśnie się zapisałam.
Tu banerek, a link do bloga macie powyżej:
Aga robi piękne rzeczy i kusi... niespodzianką ;))

Ja sie pochwalę, że skończyłam już obrazek, który pokazywałam zaczęty w poprzednim poście. Pokażę go po 2 października, bo wtedy już będzie u adresatów.
Teraz na "tapecie" kolejny Kwiat z Kalendarza a potem... chyba wrócę do Słoneczników, bo już się za nimi stęskniłam ;)

Promyk - ten wzór można i na ślub i na rocznicę. Ja robiłam na rocznicę, ale pokażę dopiero w październiku ;)
Izabela Hebda, Lawendowa Kraina Robótek, Bluebru nete - ja też wcześniej nie wiedziałam, że tak można z tymi choinkami. Praca nie była taka zła, ale całe dłonie i nadgarstki miałam pocięte od tych drutów i sztucznych igiełek. Dobrze, że bombki były plastikowe ;)
Na szczęście już koniec z choinkami.... Nawet żartowaliśmy z mężem, że naszą to chyba ubierzemy dopiero w Wigilię ;)
Anek73 - powrót do pracy po urlopie niemal zawsze bywa szokiem. Ale wierzę w ciebie, dasz radę i nadrobisz wszystko :)

Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

  1. Szkoda tylko, że nie ma czasu na to nadrabianie, bo ciągle coś nowego... nawet dziś rano mail od dyrekcji z jakimiś tabelkami do uzupełnienia... nie ważne, że niedziela :(

    OdpowiedzUsuń