niedziela, 26 czerwca 2016

Powolutku do przodu

Miałam się dziś pochwalić oprawionymi miśkami oraz tym, co jeszcze powstało w związku z ukończeniem przez moje dziecię przedszkola. Miałam, ale jak zwykle bywa nie wyszło.
Miśki wprawdzie już wyprane, ale wciąż jeszcze nie oprawione.
Poprawka - jeden oprawiony i już nawet podarowany, bo okazało się, że stażystka kończy wcześniej i pożegnanie robiła już w piątek. Musiałam więc jednego miśka oprawiać na szybko i oczywiście zapomniałam zrobić  mu zdjęcia...
Gapa ze mnie...
Przy okazji prania i prasowania Miśków wyprane i wyprasowane zostały moje Słoneczniki:
Prawda że lepiej się prezentują?
Teraz zwinięte w rulonik grzecznie czekają na podróż do Polski.
Ja tymczasem skończyłam jeden z serii Home Sweet Home. Tak wyglądał we wtorek po zdjęciu z tamborka:
Zaraz oczywiście zabrałam się za drugi:

 Od wtorku do dzisiejszego wieczora mam tyle:
I oba razem:
Bardzo wdzięczny wzorek i naprawdę szybko się go robi. Oczywiście jeśli ktoś/coś nie przeszkadza ;)

Monika Blezień - dziekuję
Anek73 - mam wzór malw :)

Bardzo wam dziękuję za wszystkie komentarze. Potraficie dać kopa do dalszej pracy. Jesteście najlepszy motywatorem do krzyżykowania, a że ja uwielbiam haft krzyżykowy to niejedna jeszcze praca powstanie.

Pozdrawiam serdecznie

14 komentarzy:

  1. Super! Żebym to ja miała taki zapał do wykańczana, jak do wyszywania... ech ;)
    Jejku! A podzielisz się nimi???

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczniki mega piękne. Obrazki "Home" widzę,że powstają u Ciebie w ilościach prawie hurtowych :) Super :) Pozdrawiam. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczniki prezentują się pięknie ;) a haft home sweet home jest ekstra ;) masz tempo Kobieto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoneczniki cudne! napis powitalny świetny! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace!
    Słoneczniki bardzo mi się podobają.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoneczniki bardzo ładne, ale obrazek z serii home sweet home świetny! Uwielbiam takie pastelowy kolory, wiec idealnie wpada w mój gust :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoneczniki wyglądają imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć takie tempo! Piękne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słoneczniki prezetują się wspaniale :) a kolejny hafcik - super :)

    OdpowiedzUsuń