poniedziałek, 4 września 2017

Malwy - kwiaty polskiej wsi

Jak zdążyłam zauważyć, macie świetne rozeznanie w najpopularniejszych haftach. Tak, haft który zaczęłam to Malwy.
Dla tych co nie znają tego wzoru - tak będzie to wyglądać za... jakiś czas:
Poprzednio chwaliłam się zrobioną jedną stroną:
Dziś mogę pochwalić się zrobioną stroną nr 2:
W zasadzie to nie mam pojęcia dlaczego nie mam żadnych zdjęć pośrednich. Jakoś to nie w moim stylu, bo zawsze mam zdjęcia z niemal każdego etapu pracy...
Wytłumaczeniem niech będzie fakt, że poprzedni tydzień miałam baaaaardzo zakręcony i zapracowany. Był czas na haft, ale nie było czasu na robienie fotek :D
Do tego jakoś dziwne szybko i łatwo pojawiały się krzyżyki. Nie było żadnego prucia, choć wiem, że na pierwszej stronie w tle walnęłam byka. Na szczęście jest to tylko przejście pomiędzy odcieniami tła i nie rzuca się w oczy.
Tak więc drugą stronę Malw mogę (mówiąc brzydko) odfajkować.
Teraz czas wrócić do pewnego pięknego Widoku z Okna ;)

Dziękuję Wam serdecznie za wasze wszystkie komentarze
Marii Rolvik - akurat w tym roku nie miałam czasu na buszowanie po sklepach Agory. Pasmanterii szukałam w Radzionkowie, ale sklep mi zlikwidowali...
Agulek - mam nadzieję, że moje Malwy też wkrótce zawisną na ścianie, choć chyba jeszcze nie w tym roku ;)

Pozdrawiam wszystkich

7 komentarzy:

  1. Piękne będą Malwy jak je ukończysz, a zapowiada się to dość szybko! Tempo masz zawrotne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I będzie następny do kolekcji ;) Irysy już masz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty, przypominają mi dzieciństwo i ogródek u Babci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny wzór u Ciebie powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie kolejny piękny haft w Twoim wykonaniu.
    Gratuluję ukończenia drugiej strony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rosną te Twoje malwy w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale będzie piękny obraz :) a kolory są piękniejsze niż na załączonym obrazku.

    OdpowiedzUsuń