sobota, 14 października 2017

Victorian Garden - kolejne krzyżyki

W zasadzie tego posta miało nie być. Albo miał być ale trochę inny.
Do rzeczy.
Wróciłam do mojego HAED-a Victorian Garden. Schemat w pionie zajmuje dwie i trochę kartki formatu A4. Haftuję tego HAED-a stronami i miałam nadzieję że te trochę strony to zrobię przy okazji całej strony, a postępami pochwalę się jak będę już miała wyhaftowaną połowę tego co zaplanowałam (czyli strona i trochę).
Ale się nie da... tzn ja nie umiem, nie w tym hafcie, nie przy takiej pikselozie....
Poddałam się więc, skończyłam te "trochę" strony i właśnie się nią chwalę:
 Więcej na razie nie będzie. Wiem, że wychodzi pięknie, ale te trochę to mnie tak zmęczyło, że koniecznie muszę zmienić haft. Inaczej rzucę tego HAED-a w kąt.
Na szczęście na brak rozgrzebanych prac nie mogę narzekać więc mam co robić...

Cieszę się że do SAL-u Cookie Time dołączyły nowe osoby, Jeśli ktoś jeszcze jest chętny to zapraszam

Dziękuję Wam za wszystkie pozostawione komentarze. Ja też was regularnie odwiedzam, ale nie zawsze skomentuję - przepraszam. W ciągu dnia nie mam czasu na blogi a wieczorami czasem trudno zebrać myśli, żeby napisać coś więcej niż lakoniczne "cudny"...

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

12 komentarzy:

  1. coraz piękniejsze i konkretniejsze. Z serca podziwiam za cierpliwość i wytrwałość!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty się nie zniwchęcaj i nie rozdrabniaj na drobne. Wychodzi cudnie, kontynuuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny wzór wybrałaś, nie poddawaj się - trzymam mocno kciuki za jego ukończenie. Dziękuję za miłe przyjęcie do Salu "Cookie time" :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie przepiękny! Nie poddawaj się! Nie wolno! Jesteś wytrwała i masz walczyć z haftem dalej! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, ze czasem trzeba odpoczac od haftu, ale nie poddawaj sie, bo bedzie piekny! Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki za kolejne postepy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wychodzi pięknie, ale widać, że dużo przy nim roboty...

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie wychodzi pięknie :) Zrób sobie przerwę i wrócisz do niego z nową energią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pikseloza jest po to żeby wyglądało pięknie - nie poddawaj się i wyszywaj :) Bo jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Istna pikseloza, ale te wszystkie maciupeńkie krzyżyki w tylu kolorach dają piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie to "trochę" robi wrażenie ale wiem co znaczy pikseloza;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór wygląda na dość ciężki..

    OdpowiedzUsuń