niedziela, 10 grudnia 2017

Sal "Cookie Time" - motyw 2.

Dziś wypada termin pokazania drugiego z kolei motywu z SAL-u Ciasteczkowego.
Ja niestety nie wyrobiłam się w terminie, ale pochwalę się tym co mam:
Nie dałam rady wyhaftować napisu. Zabrakło czasu. Praca, dom, dziecko. Po drodze jeszcze metryczka i SAL z Choinką. I przygotowania do świąt. Wprawdzie jeszcze nie pełną parą, ale melduję, że bigos już w zamrażalce, okna już umyte i choinka już stoi:
Dziś było bardzo mało czasu na hafty, bo oprócz ubierania choinki było jeszcze małe szaleństwo na świeżo spadłym śniegu, a pod wieczór odwiedziła nas najstarsza córka z narzeczonym. Dlatego niestety napis nie miał szans powstać...
A tak prezentuje się moja całość:
I teraz zdjęcia prac, które do mnie dotarły:
1. Agata - Hafty Agaty:
 2. Sylwia - Ruda mama i jej pasje:
 3. Małgosia - Margo i Nitka:
 4. Kreska, czyli Karolina z bloga Moje Hobby, która do zabawy dołączyła jako ostatnia. Karolina haftuje Mini Cookie Time i w tym miesiącu chwali się aż dwoma motywami:
























5. Magda - Mulinkowy świat:

To tyle. Na tę chwilę jedna osoba zgłaszała opóźnienie, a reszta niestety się nie odzywa. Ale ja doskonale wiem, ze grudzień bywa ciężkim miesiącem więc wybaczam ;)
Ja też nie miałam jakoś czasu przypomnieć że zbliża się termin więc może trochę i mojej winy.
Jeśli ktoś ma zdjęcie swojej pracy "w trakcie" to może podesłać, a ja uzupełnię posta o nowe fotki. Ale można też poczekać do 10 stycznia i wtedy pokazać dwa - a nawet 3 motywy, jeśli ktoś nie zdążył jeszcze pokazać żadnego...
Jutro postaram się wysłać kolejny motyw do wszystkich uczestników.

Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze. Na Choinkę mam pewien plan, ale nie wiem czy się wyrobię do tych świąt ;)
Pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. Beatko niestety u mnie i listopad i grudzień ciężki. Jeszcze troche krzyżyków zostalo mi w pierwszym motywie a drugi czeka na swoje 5 min. Mam nadzieje ze w święta usiądę i bede gonić Was aby na styczeń juz być na bierzaco.
    Piekna choinka. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki!!! Cudowna choinka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne hafty , dziękuję za publikację mojej pracy :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się wszystkie wywiązałyście z zadania, brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna choinka i śliczne obrazy na ścianach :) Grudzień i u mnie bardzo pracowity, więc robótki poszły w odstawkę. Pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo u Ciebie już choinka, to się zrobiło świątecznie :) Imbryczek śliczny :) Mój już powstał, tylko ja sklerotyczka jak zwykle zapomniałam o wysłaniu fotki, ale już pofrunęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca powstaje =)
    U mnie już pierwszy obrazek jest, postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości =)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz widzę jakie gigantyczne są Twoje słoneczniki. Pięknie hafty prezentują się na ścianie. SALowe prace bardzo ładne. Moje zgodnie z umową wskoczą w styczniowej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń