niedziela, 3 czerwca 2018

Sal Cookie Time - motyw 7

Dziś napiszę tylko tyle - przepraszam, że post SAL-owy nie ukazał się 1 czerwca. Ja się w tygodniu po prostu  nie wyrabiam. Przez cały dzień korzystam tylko z telefonu, nie mam czasu an spokojne napisanie postu, a wieczorami padam "na pysk" i już nie mam siły myśleć co napisać.
Wybaczcie zatem i obejrzyjcie nasze SAL-owe postępy.
1. Mój (tak dla przypomnienia):
 2. Małgosia - Magiczny świat krzyżyków:
3. Agata - Hafty Agaty:
4. Beata - Beaty Hafty:
5. Karolina - Moje Hobby - dziś pokazuje aż trzy motywy. I tu muszę się przyznać, że przegapiłam jeden podesłany mi przez Karolinę motyw. Dlatego pokazuję go dziś. Przepraszam:
6. Małgosia - Margo i Nitka:
7.  Cytrulina - Cytrulina Hand Made:
To by było na tyle. Kolejny motyw już do Was leci. Liczę, że się wyrobimy do 1 lipca ;)

Dziękuję serdecznie za Wasze komentarze:
- Elżbieta K, Renka, Jagna - widzę że wiecie o czy mowię...
- Lidzia - dawaj, przyjmę każdą ilość wolnego czasu.... ;)
- Magdus208 - nic się nie martw, nadrobisz :)
- Alicjo dziękuję - chętnie zajrzę w wolnej chwili

Pozdrawiam

4 komentarze: