niedziela, 7 października 2018

Pasta SAL czyli SAL Makaronowy

Dziś już oficjalnie zapraszam do nowej zabawy.
Oto banerek do pobrania z naszego nowego SAL-u Makaronowego:
Kilka zasad (tak dla ścisłości):
1. SAL startuje w dniu 1 stycznia 2019.
2. Zapisy przyjmuję na maila - iskierka71@gmail.com
3. Do wzięcia udziału w SAL-u nie jest potrzebne prowadzenie bloga. Osoby, które mają bloga proszone są o "powieszenie" banerka na pasku bocznym ;)
4. Na każdy motyw jest miesiąc czasu, a każdym kolejnym motywem chwalimy się najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca
5. Podpisane zdjęcia gotowego motywu przesyłamy do mnie na podany wyżej adres mailowy. Najlepiej tak pomiędzy 7-9 dniem kolejnego miesiąca, tak żebym w okolicach 10 mogła napisać zbiorczego posta.
6. Haftujemy czym chcemy i na czym chcemy.
7. Do SAL-u można dołączyć w każdej chwili jego trwania.
8. Jeśli ktoś się nie wyrobi w terminie - nie ma tragedii. Proszę tylko o info na maila.
9. I tu chyba jest najważniejszy punkt tego SAL-u:
"To jest zabawa, więc ZERO stresów"
Nie wyrobiłam się? Trudno - takie jest życie :)
Nikt nikomu za to głowy nie urwie. Nie haftujemy na czas, tylko dla własnej przyjemności.

Fajnie że komentujecie. Bardzo Wam za to serdecznie dziękuję
Jagna - dziękuję
Sylwia Murzynowska - przemyśl, do stycznia jeszcze trochę czasu zostało ;)
Katarzyna - serdecznie zapraszam. Odnośnie mulin to ja osobiście zamawiam przez internet. Nie zawsze mam czas na odwiedzenie sklepu w centrum miasta ;)
Margonitka - to jeszcze trochę pokuszę ;)No i niestety nie wiem czemu od taki duży... Widocznie to inna seria SODY

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny SAL:) Mam już pewne plany co do tych pięknych haftów:) Dlatego chętnie się zapisuje i już nie mogę się doczekać kiedy sięgnę po kanwę i zacznę wyszywać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft wygląda rozkosznie! Ale mnie kusi tylko jeden element - butelka wina...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w zabawie :) wysłałam meila ze zgłoszeniem, banerek umieszczam na blogu :)
    śliczny haft..z chęcią go wyszyje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie! Uwielbiam makaron! Już się zgłosiłam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny obrazek, ale mój ostatnio ciągły brak czasu na wyszywanie nie pozwoli mi go pewnie skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli jeszcze można, to i ja się chętnie dopiszę.
    Pozdrawiam
    Kat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, aż do stycznia, a nawet i później. Proszę o meila na adres iskierka71@gmail.com

      Usuń
  7. To ja też chętnie się przyłączę:) Wzór bardzo mi się podoba, jest wystarczająco dużo czasu na organizację, no i ten punkt 9 ostatecznie mnie przekonał;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Banerek powiesiłam a nad uczestnictwem muszę się jeszcze zastanowić choć bardzo mnie kusi (do kompletu z wyhaftowaną kawą).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie mam planów na przyszły rok..co prawda niby jakieś zabawy mam rozpoczęte i mnóstwo UFOK-ów, ale zdanie "To jest zabawa, więc ZERO stresów" jest rewelacyjne:) Ciągle wszyscy się tłumaczymy, że nie damy rady itd..a musimy pamiętać - to tylko zabawa i nikt nas przecież nie ściga i nie rozlicza:) Jeśli pozwolisz, chętnie się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wezmę udział w zabawie. Będzie to mój pierwszy SAL.

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam przekonana, że się zapisałam, ale najwidoczniej tylko tak myślałam... Jeśli jeszcze można to staję do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia dziewczyny :)
    Zapowiada się piękne wspólne wyszywanie

    OdpowiedzUsuń