sobota, 13 lipca 2019

SAL Makaronowy motyw.... kolejny

Tak się zastanawiałam, czy w ogóle jest sens pisać tego posta, bo okres wakacyjny w większości nie sprzyja haftowaniu. Ja sama niestety nie wyrobiłam sie w tym motywem bo miałam inny hafciarski priorytet, który męczyłam niemiłosiernie, ale PRAWIE wymęczyłam. Ale o tym będzie inny post, bo jeszcze go nie zdążyłam spersonalizować (brakuje napisów) i oprawić.
Pomimo wakacji dwie osoby dały radę i dlatego jednak zdecydowałam się napisać tego posta i pokazać Wam kto się sprężył i hafcik zrobił
1. Natalia - Zaczarowany Papier:
 2. Iwona:
Reszta dziewczyn jest pewnie na wakacjach, więc czekamy na powrót i kolejne fotki.
Jeśli ktoś podeśle komplet po wakacjach też będzie dobrze :)

Dziękuję za wasze komentarze
Natalia - nie ma problemu. Szkoda tylko że fotka niepodpisana. Ja też się zagapiłam.
Monika Blezień - pruć nie było szans bo zepsułabym cały materiał. Coś wymyślę ;)

Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. Na blogach też wakacyjnie ;) przepiękny wzór haftujecie, czekam na kolejne obrazki i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny sal! Aż się ma ochotę na jakiś makaron :) szkoda że tak późno go znalazlam, chętnie wzięłabym udział w tej zabawie. Może następnej nie przegapię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń