środa, 11 września 2019

Pasta SAL ciąg dalszy

Jako że dziś już 11 września czas na nasze SAL-owe zmagania.
Ostatnio nasze postępy pokazywałam w lipcu, w TYM poście. Czas pokazać dalej.
1. Cytrulina - Cytrulina Hand Made podesłała 3 motywy:



2. Natalia - Zaczarowany Papier  - wyhaftowała tyle:

3. Joanna - Cross Stitch czyli chwile nitkami malowane - może pochwalić się aż 3 hafcikami:





4. Anja - Anja - moje pasje podesłała jedno zbiorcze zdjęcie:
I na koniec moje postępy. Jak już pisałam w poprzednim poście miałam (i mam nadal) troszkę więcej wolnego czasu na hafty. Nie wiem jak długo to potrwa, ale na razie korzystam. 
Dzięki temu udało mi się nadgonić nasz SAL. I tak w ciągu 3 tygodni udało mi się wyhaftować wszystkie motywy. I teraz mogę się nimi po kolei pochwalić:


Jak możecie zauważyć po zdjęciach kilka z nas już swój sampler ukończyło. Postanowiłam jednak dać szansę tym uczestniczkom, które się nie wyrobiły w terminie, są krok za nami, albo po prostu zapomniały podesłać zdjęć.
Poczekam do końca miesiąca.

Dziękuję Wam za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy:

  1. Piękne postępy, aż zazdroszczę, bo u mnie totalna posucha w robótkach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Wspaniała zabawa! Uwielbiam te samplerki! Trzymam kciuki za resztę uczestniczek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Wam poszło, a samolot jest przepiękny 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie samolot, a sampler ;-) taką korektę zrobił mi słownik w telefonie ;-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Super! Mi już niedużo brakuje do końca, więc ten dodatkowy czas bardzo się przyda:) Prace wszystkich Uczestniczek piękne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace uczestniczek i Twoja,a ja zostałam w tyle. Mam nadzieję,że do końca roku skończę ten piękny haft.

    OdpowiedzUsuń