niedziela, 13 maja 2018

Rzutem na taśmę...

Dokładnie tak jak w tytule - rzutem na taśmę, czyli niemal w ostatniej chwili dało mi się ukończyć moje Malwy.
Skończyłam je wczoraj wieczorem, dziś rano odbyła się szybka sesja zdjęciowa, a o godzinie 19.00 Malwy wyruszyły w drogę do Polski, do oprawy.
Oto moje Malwy w świetle dziennym:
Jak widać Malwom na parapecie okiennym było troszkę ciasno więc drugie zdjęcie zdobiłam im już tradycyjnie na podłodze:
Jestem mega zadowolona i już nie mogę doczekać się ich powrotu. Już szykuję im miejsce na ścianie w towarzystwie Irysów i Słoneczników.
Tak dla porównania:
- Irysy powstały w ciągu 16 miesięcy (nie odliczając przerw)
- Słoneczniki haftowałam 18 miesięcy (również nie odliczając przerw)
- Malwy udało mi się zrobić w ciągu 10 miesięcy. I też zdążyły swoje odleżeć zanim udało mi się je ukończyć. Wydawały się bardzo pracochłonne, a zdecydowanie najszybciej się je haftowało.
A może to ja miałam teraz więcej czasu?
Teraz czas nadrobić mój własny SAL Cookie Time i wrócić do HAED-ów.

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze.
Pozdrawiam serdecznie

16 komentarzy:

  1. Gratuluję ukończenia! I podziwiam. Ja wolę mniejsze dłubaninki. Chylę czoła

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Kwiaty wygladają przepięknie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny obraz! Będą ślicznie razem z irysami i słonecznikami wyglądały na ścianie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam malwy. Haft jest zachwycająco piękny. Ileż to pracy musiało kosztować, brawo dla Ciebie. Cudna praca. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny. Jaki rozmiar kanwy użyłas ?

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe :) już jestem ciekawa jak będą się prezentować po oprawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pięknie! Strasznie lubię te kwiaty :) wzór spory, ale w ramie będzie się pięknie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Będą cudnie wyglądać w oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne malwy będą ślicznie wyglądać z pozostałymi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne malwy wyszły! Już teraz zachwycają, a jak jeszcze będą oprawione.
    Czekam na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujący haft! Przepiękna praca. Gratulacje ukończeia!

    OdpowiedzUsuń