środa, 2 maja 2018

Sal Cookie Time - odsłona 6

Jest mi strasznie wstyd, ale nie wyrobiłam się w tym miesiącu z obrazkiem SAL-owym...
Najpierw usilnie kończyłam chustę, a potem dziubałam Malwy. Kanwy z Cookie Time w ogóle nie wzięłam do ręki.
Teraz zostało mi tylko 10 dni żeby te Malwy skończyć, a i tak wątpię, żebym je skończyla...
No ale nie o Malwach to jest post.
Ja się nie wyrobiłam, za to inne uczestniczki to i owszem. Nie tylko się wyrobiły, ale nawet nadrobiły zaległości.
Tak więc nie przedłużając:
1. Magda - Mulinkowy świat - udało jej się nadgonić motyw 5 i 6:

 2. Małgosia - Magiczny świat krzyżyków:
 3. Beata - Beaty Hafty - też dwa motywy:
 4. Agata - Hafty Agaty:
 5. Małgosia - Margo i Nitka:
 6. Cytrulina - Cytrulina Hand Made:
To tyle. Motyw 7 już poleciał, można haftować dalej. Następna odsłona w okolicach 1 czerwca. Mam nadzieję że i ja się do tej pory wyrobię na bieżąco.

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Udało mi się już pokończyć wszystkie luźno zwisające kolorowe nitki, teraz tylko ten żółty. Obym zdążyła...
Magduś, Iwa - autor obrazu/wzoru do haftu zadbał o to, by mnie ten żółty nie zmęczył - w tym tle są dwa wzajemnie przenikające się odcienie. Jest więc cała masa pojedynczych krzyżyków jednego odcienia porozrzucanych po jednostajnym tle drugiego odcienia. Sama słodycz :D

Pozdrawiam serdecznie


4 komentarze:

  1. No czasem tak bywa, że i organizatorce braknie czasu żeby pokazać kolejny motyw, ale zawsze można nadrobić w kolejnym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki, fajne żywe kolory! Uwielbiam kuchenne wzorki.
    Pozdrawiam słonecznie:))))

    OdpowiedzUsuń