czwartek, 25 września 2014

SAL Cytrusowo-Warzywny

Słowo się rzekło, są chętni wobec tego oficjalnie ogłaszam SAL Cytrusowo-Warzywny:


Zasady SAL-u:
- Startujemy dokładnie 1 stycznia 2015. Do tego dnia jest czas na przygotowanie kanwy i skompletowanie mulin. Prosiłabym, aby nie zaczynać haftowania przed 1 stycznia.
- Haftujemy oba wzory RÓWNOCZEŚNIE, czyli w ciągu miesiąca haftujemy jeden owoc i jedno warzywo.
- Proponowałabym abyśmy wszystkie jak jeden mąż haftowały w danym miesiącu ten sam motyw 
- Zarówno rodzaj kanwy jak i rodzaj muliny dowolny, czyli każda haftuje czym chce i na czym chce.
- Postępami chwalimy się na specjalnie utworzonej grupie na FB (zakładam, że wszyscy uczestnicy mają profil na FB). Możecie chwalić się też na swoich blogach oraz na innych grupach.
- Zakończenie zabawy przewidziane jest na grudzień 2015 roku (z możliwością przedłużenia).


Grupa na FB już jest. W grupie udostępnione są wzory i rozpiski obu obrazków. Jeśli ktoś posiada czytelniejsze schematy prosiłabym o ich przesłanie do mnie.
Osoby chętne do zabawy podpisujące się nickami na blogach proszę o wysłanie do mnie maila ze swoim imieniem i nazwiskiem abym mogła was znaleźć na fb.
Kto nie posiada fb niech też napisze, zrobimy bloga SAL-owego.
Jeśli ktoś z chętnych ma już pozaczynane te obrazki i szuka motywacji do ich ukończenia też może do nas dołączyć. Zacznie haftować odpowiednio później. Żaden problem.


10 komentarzy:

  1. super wiadomość :) tylko chyba organizatorka musi nam "narzucić" kolejność wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce sie przylaczyc :) A co mi tam :) Mysle, ze dam rade :) Owocki owocki mi sie marza :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :)
    Zastanawiam się tylko, co z osobami, które zaczynają wyszywanie w określonym miejscu. To będzie dla nich spore utrudnienie i kłopot. Ja na przykład zawsze zaczynam od prawego dolnego rogu. I w zasadzie już w tym momencie cieszę się, że udziału nie wzięłam, bo nie lubię takiego narzucania i ograniczeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warzywa moe robić po kolei nie zrobi mi to różnicy ale owoce będę kończyła w momencie gdzie zatrzymała się zabawa RR-owa :)Oprócz warzyw i owoców zrobię też sobie zioła do kompletu a co mi tam jak szaleć to na całego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo ja chcę, ja chcę będzie to moja pierwsza taka zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia :)
    ja niestety sie nie przylacze, bo juz xxx jeden sal i pelno innych projektow do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia życzę, z chęcią będę podziwiać efekty na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez bardzo bym chciała. Po raz pierwszy uczestniczyłabym w Salu, o czym od jakiegos czasu marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no dobrze długo się biłam z myślami ale wezmę udział i ja :) mam nadzieje że pójdzie mi lepiej niż z krasnoludkami :) proszę więc o wzorek i zaraz wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń