wtorek, 6 stycznia 2015

Kwiatowy kalendarz - Styczeń, czyli Goździk

Miał to być hafcik na jeden wieczór, a zrobiło się z tego wieczorów 3 plus jedno popołudnie:
Kolory ciut inne niż w legendzie, bo oczywiście okazało się, że nie mam potrzebnych kolorów i nie mam już czasu by je zamówić.
Najwięcej problemów sprawiły mi porozrzucane pojedyncze krzyżyki, oczywiście raz musiałam pruć.... Kontury poszły zdecydowanie szybciej.
Czekam teraz na kolejnego kwiatuszka.
Tymczasem jutro planuję zacząć Warzywka...
Troszkę muszę się pośpieszyć, bo trafiły się dwa większe "zlecenia" hafciarskie ;)

Anek73 - super, że będziemy razem haftować te 4 Pory Roku.
Agnieszka D - ja właśnie takich obrazków "dla siebie" mam mało. Do tej pory w 90% robiłam prace dla kogoś - albo na zamówienie, albo w prezencie. Czas więc trochę zapełnić puste ściany własną twórczością ;)
Magdusia - ja mam nadzieję, że nikt już więcej w tym roku nie "wyskoczy" z jakimś super obrazkiem ;)
Daniela - więc zapisuj się na SAL
Co do koralików i słoneczników - niestety poszły w odstawkę... :(

Pozdrawiam wszystkich

13 komentarzy:

  1. I właśnie dlatego będę teraz jak ognia unikała zabaw SAL-owych - takie trzy wieczory na kwiatek to u mnie 3 razy 1 nitka w elfie, 2 w aniele, 3 w róży oraz kilka w dużym hafcie :) Dlatego szkoda mi czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Goździk ładny, ciekawa jestem kolejnych-na fb zrobiło się ostatnio goździkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami takie małe hafty są nieźle wymagające i wbrew pozorom potrafią zająć sporo czasu, ale za to Twój kwiatuszek wygląda ślicznie. Fajnie dobrałaś kolorki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Goździk jest po prostu cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny goździk - bardzo lubię te kwiaty.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jednak warto było poświęcić 3 wieczory, bo kwiatuszek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kwiatuszek :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zgadzam się z Anek73. Dlaczego mam sobie odmówić ciekawych wzorów bo i inne towyszywają, to nie jest strata czasu. Wspólne wyszywanie motywuje.
    A goździka jeszcze muszę zacząć. Czekam na materiał i nici. Twój kwiatek jest uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest odwrotnie! Ja sobie odmawiam NIECIEKAWYCH wzorów właśnie! Wybrane przeze mnie sa o wiele ciekawsze i piękniejsze niż te, które ktoś tam wybrał do zabaw SAL-owych!

      Usuń