środa, 14 stycznia 2015

Pomarańcze, cukinia i koperek....

Dziś u mnie SAL-owo. Najpierw pochwalę się  obrazkami z SAL-a Cytrusowo-Warzywnego.
Tak więc na początek moja część pomarańczek:
W tym stanie pomarańczki poczekają do lutego. Powiem tylko tyle, że haftuję ten motyw po raz drugi i tym razem zdecydowanie lepiej i szybciej się haftowało niż za pierwszym razem. Zobaczymy jak będzie dalej.
Teraz cukinia:
Zdecydowanie mi ta cukinia nie wyszła. Nie jestem z niej zadowolona, może dlatego że nie zwróciłam uwagi, że połkrzyżyki powinno się haftować jedną nitką. Wyszło, jak wyszlo, juz pruć nie będę. Resztę warzyw spróbuję zrobić lepiej.
Korzystając z wolnego dnia zaczęłam kolejny SAL-owy obrazek, tym razem z SAL-u "Herbs&Spices". Zależało mi na łatwym i szybkim obrazku i oto efekt:
Zdjęcie niewyraźne, bo z telefonu. DILL czyli koperek
Hafcik poszedł mi błyskawicznie, jest jednak jedno "ale"... W tym wzorze trzeba niekiedy użyć french-knotów (nie wiem czy dobrze napisałam), czyli takich specjalnych supełków....
Nie umiem ich robić, próbowałam nie raz i klapa. Koraliki zamiast tych supełków też mi niezbyt pasowały, więc zamieniłam supełki na zwykłe krzyżyki i moim zdaniem wyszło dobrze.

14 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię tych supełków! Zastępuję je krzyżykami lub koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Ty i Ania nie cierpię tych supełków - nie umiem, nie wychodzą mi i też wolę krzyżyki i tak pewnie będę robiła w ziołach

    OdpowiedzUsuń
  3. Poćwiczcie na małym kawałku materiału, a zobaczycie, że to bardzo proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale SALowo! Sporo haftowania przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Frenchknoty to nie aż taka tragedia, u je jest z nimi różnie, raz lepiej raz gorzej ;). Zobaczymy jak mi pójdzie z nimi :). Pomarańcze są cudowne, a co do cukini to jak dla mnie nie wygląda źle :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo haftowania jak to robisz że się ze wszystkim wyrabiasz ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci idzie, oby tak dalej. A błędem się nie przejmuj, przy całym hafcie na pewno nie będzie zauważalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tak oglądam te hafciki to aż ręka mnie swędzi,żeby jednak zapisać się na kolejny SAL. Wszystko wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach gotowego obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolorki! Czy ten wzór rozpisany jest na DMC ? Gdzieś go widziałam, ale na anchor...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede mną pierwszy wzór gdzie się w ogóle spotkałam z French Knots i jestem ciekawa jak mi się je będzie robić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Salowe obrazki wyglądają bardzo ładnie ! Powodzenia w wyszywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie wygladaja Twoje hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Śliczne co do french knotów jeszcze ich nie próbowałam :) więc sie nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój błąd..to nie dynia, a cukinia była przeze mnie znienawidzona:P

    OdpowiedzUsuń