czwartek, 18 września 2014

Home Sweet Home po raz drugi...

Dziś wreszcie udało mi się ukończyć drugi już "Home Sweet Home". Pokazuję zdjęcie niemal "na gorąco", zaraz po zdjęciu z tamborka:
Teraz muszę wybrać się do sklepu po ramkę, a potem wyprać i wyprasować. Oczywiście pokażę jak już będzie "zaramkowany" ;)
Ten hafcik przeznaczony jest na prezent dla koleżanki.
W sumie miałam nadzieję, że trochę szybciej mi z tym pójdzie, bo od wtorku obie z Olivią jesteśmy chore - ja leczę przeziębienie a mała miała zapalenie uszu. No, ale wiecie jak to jest, jak się ma w domu chore dziecko.... Na dodatek znów poplamiłam kanwę kawą i to niemal na samym finiszu!!! Na szczęście szybkie moczenie w zimnej wodzie i w zimnej wodzie z proszkiem przyniosły efekty i plama zniknęła. Za to kanwa po tym moczeniu pognieciona strasznie.... 
Muszę chyba zmienić miejsce przechowywania moich hafcików ;)
Teraz czas na wrześniową herbatkę i kawusię, a potem.... Właśnie co będzie potem? Na potem wciąż czekają przygotowane już Słoneczniki, ale jak znam życie nie będzie na nie czasu. Bo priorytetem jest SAL herbaciano-kawowy, a nie wiem czy na tamborku nie pojawi się Home Sweet Home po raz trzeci....
W sumie śliczny jest ten hafcik, nie nudzi się wciąż to samo haftowanie. Nawet metalizowane nici już mnie nie przerażają, chociaż wciąż mam z nimi troszkę problemów ;)
No i jest to chyba jedyny haft, który już po raz drugi udało mi się wykonać bez błędów ;)
Ale oba hafciki mimo że te same czymś się różnią. Kto odgadnie czym?
Wersja pierwsza:
Wersja druga:
Zagadka typu "znajdź różnicę" ;)

Dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie pozostawione komentarze. 

16 komentarzy:

  1. Hafcik piękny, ale nie mogłabym wyszywać tego samego wzoru po raz drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny haft, bardzo mi sie on podoba..... Podwojne wyszywanie, gratuluje cieprpliwosci :) Jedyne, co widze innego w 2 hafcie to kontury...Czyzby 2 nitkami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wydaje mi się że backstitche zrobiłaś w jednym jedna nitką, a w drugim dwiema. A hafcik jak zwykle wykonany ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie mi się podoba ten haft! Na pewno będzie wspaniałym prezentem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny haft :) Jedynie co mi się rzuca w oczy to grubość nitki przy konturkach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft i na pewno sprawi wiele radości obdarowanej!

    OdpowiedzUsuń
  7. ten napis oraz haft to mnie prześladują od dawna - pięknie Iskierko -a widze że wreszcie coś mogę u prawie każdego skrobnąć - pytasz o różnicę ?- hm trudno wyczuć ale chyba grubość kanwy no i nie wiem czy nie kolorystyka - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny haft na prezent, można go powiesić np. w przedpokoju, aby przy każdym wejściu do domu/mieszkania witał gości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny haft! Moze go kiedys wyszyje! Tylko kiedy? a roznic jakos nie widze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedługo też mnie czeka wyhaftowanie tego wzorku :P i widzę różnicę :P w pierwszym obrazku literka h ma dwa kwadraty szare, a na drugim jest trójkąt :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny hafcik, :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft :) też na mojej liście a jakże ta lista długa... ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszywałam już ten dwa razy ten sam wzór..i w sumie nie jestem w stanie określić, czy się mi gorzej haftuje..

    OdpowiedzUsuń