czwartek, 11 czerwca 2020

SAL Kakaowy motyw 5

Jakoś nie umiałam się zebrać do tego napisania tego posta. Ciągle coś się dzieje, coś się zmienia, coś trzeba załatwić, zrobić przemyśleć.
W ciągu dnia nie ma czasu, wieczorem padam na nos lub zwyczajnie zapominam. Na szczęście 10 czerwca był dopiero wczoraj, więc myślę że wybaczycie mi obsuwę...
Żeby nie przedłużać, oto postępy naszych prac:
1. Małgosia - Magiczny świat krzyżyków:
2. Cytrulina - Cytrulina Hand Made:
 Cytrulinka nadgoniła wszystkie hafciki:
3. Agata - Robótkowy i nie tylko...:
Agata jest wprawdzie ciągle do tyłu, ale idzie jej coraz lepiej. Wierzę, że do końca wakacji uda jej się nad dogonić:
4. Edyta - Szafirowy zakątek:
Edytka też dzielnie nadrabia wszystkie kontury.
Jestem z Was dumna dziewczyny.
A to moja dłubaninka:
To tyle w tym temacie na dziś. Kolejny motyw będzie równie mały i szybki, za to w wakacje będziemy miały co robić... Na wakacje zaplanowałam ten duuuuuży motyw kakao. Jest co haftować ;)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze
Aga S - ja na drutach to tak z doskoku, bo ciągle najważniejszy pozostaje haft krzyżykowy. Ale powiem ci w sekrecie, ze szydełko też mnie pociąga. Tylko czasu na wszystko brak, niestety...
Sylwia Murzynowska - masz rację, w całości wygląda zupełnie inaczej, ale to pokażę wkrótce
Hafty Agaty, Poplątana, Doris - dywanik na ukończeniu. Mam wprawdzie małą zagwozdkę jak go zszyć, ale mam nadzieję ze szybko to opanuję i wkrótce się nim pochwalę

5 komentarzy:

  1. Pekne napredujete, škoda, že som sa aj ja neprihlásila...
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają... Z moim ADHD chętnie bym zaczęła wyszywać ten wzór, ale obawiam się, że wylądowałby w UFOKach

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wspólnie haftowanie musi nieźle motywować. Gdybym tyłu srok za ogon nie łapała pewnie bym się skusiła na taką zabawę, ale to niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żebym ja tak wierzyła w siebie, jak Ty we mnie... Jak widzisz nawet nie mam notki na blogu ;/ nie wiem, ile zdążę do końca wakacji, ale postaram się was podgonić z całych sił!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie ,że tyle nas ciągle wyszywa ten samplerek.

    OdpowiedzUsuń