niedziela, 6 września 2020

Podsumowując wakacje....

 to właściwie nie ma o czym mówić. Na moje hobby było niewiele czasu.

Udało mi się wydziergać 2 kółka, z których w bliżej nieokreślonym czasie powstanie poduszka:


 Mam nadzieję, że do grudnia się wyrobię...

Do Polski na wakacje pojechałam z zaczętym haftem z SAL-u Kakaowego. Wyjęłam go raz, doszłam do wniosku że gdzieś machnęłam błąd ale tak bardzo nie chciało mi się szukać tego błędu, że wsadziłam haft na dno walizki...

Do domu wrócił w nienaruszonym stanie, czyli tak gdzieś w połowie:

Teraz już motyw jest ukończony, ale pochwalę się nim w następnym poście.
Teraz chciałabym się pochwalić moją nową zabawką.
Tadam!!
Po bardzo długim oczekiwaniu wreszcie mam. Tu na zdjęciu jeszcze widać, że brakuje kilku śrubek, ale możecie mi wierzyć na słowo, że wszystko jest pięknie i mocno poskręcane.
Albo nie, nie musicie mi wierzyć na słowo. Popatrzcie - na krośnie prostuje się już Widok z Okna:
Jeszcze nie jest do końca idealnie ponaciągane, jeszcze brakuje oświetlenia no i najważniejsze - jeszcze nie zdecydowałam w którym miejscu salonu będą powstawać kolejne krzyżyki. Ale to nic - najważniejsze, że krosno już stoi, że ma wszystkie śrubki na miejscu i że już za chwileczkę, już za momencik...

Pozdrawiam wszystkich czytaczy, podglądaczy i komentaujących.
Buziaczki
Iskierka



6 komentarzy:

  1. Super to krosno! Chyba dosyć duże jest. Teraz praca będzie jeszcze przyjemniejsza kiedy już masz swoje stanowisko do rękodzieła :) A poduszka będzie niesamowicie kolorowa :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie Krosno to naprawdę coś dla hafciarki. Rozumiem doskonale Twoją ekscytację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krosno fajne. Zastanawia mnie jedynie, jak na nim haftowac, aby nie bolał kark!?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już pójdzie z górki! Takie krosno na pewno ułatwi ci pracę nad tym dużym obrazem.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne krosno, gratulki :) Jeżeli dół kanwy nałożysz tak, żeby składał się do środka, nie na zewnątrz jak teraz, to będziesz miała miejsce na nożyczki, naparstek, tablet,... Życzę Ci udanej zabawy i równie pięknych prac jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń