sobota, 13 sierpnia 2022

Wordpress wita!

Kochane moje. 

Nie wiem czy nadszedł czas opuszczenia Bloggera ale postanowiłam spróbować Wordpressa...

Dzięki Eli wgryzłam się w temat i nawet udało mi się zaimportować całą zawartość tego bloga. Jestem z siebie dumna.

Jeszcze bardziej będę dumna, jak uda mi się przekonwertować tam całą zawartość zakładki ulubionych blogów. Myślę, że trochę nad tym posiedzę...

Muszę też jeszcze dopracować szablon, może rozszerzyć subskrypcję...

Ten blog na razie zostanie, aby wszyscy zainteresowani czytacze, komentujący i obserwatorzy mogli mnie znaleźć bez problemu.

Następny post ukaże się pod tym adresem:

Haftowany świat Iskierki

Zapraszam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Powodzenia. Też o tym myślałam, ale ciągle coś mi przeszkadza... moze kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Bedę zaglądać, nawet jak zmienisz platformę.😃Zajrzałam tam, ale nie widzę możliwości komentowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczku bo komentować można dopiero jak napiszę nowego posta. Jak tylko opublikuje się nowy post to wszystko powinno być juz dobrze. Pozdrawiam

      Usuń
    2. O, to super. Powodzenia w konwertowaniu!:)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia na nowej stronie :)

    OdpowiedzUsuń