niedziela, 24 lutego 2013

Nadrobiłam!!!

Uffff, minęły już ponad dwa tygodnie i mogę się pochwalić znacznymi postępami w moich pracach.
Na początek zakładki. Muszę się przyznać, że nie wyrobiłam się na czas z zamówieniem. I to nie dlatego, że były jakoś szczególnie trudne... Owszem, po raz pierwszy w swoim życiu haftowalam półkrzyżyki i musialam kombinować jak podzielić pole na dwa-trzy kolory. Na szczęście się udało i zakładki prezentują się tak:


Muszę się pochwalić, ze przy hefceniu jednej z zakladek miałam pomocnika....
Na początku musialam pilnować, żeby mi nie ciągnął nici, ale potem znudzony zasnął na moich kolanach i tyle bylo z jego pomocy...
Dalej - moja metryczka dla dziewczynki wreszcie doczekała się prania, prasowania i ramki. Byliśmy też w końcu w odwiedzinach u małej Noemi:
Metryczka bardzo się podobała i natychmiast zawisła nad łóżeczkiem małej.
Miałam spory problem z czasem. Zresztą nadal mam... Haftuję niemal wyłącznie wieczorami i to nie zależnie od tego, czy dany dzień mam wolny od pracy zawodowej czy też nie. Małe dziecko pożera większą część wolnego czasu, a gdy śpi to trzeba zrobić miliony rzeczy na raz i nie ma czasu na hobby. Zostają więc wyłącznie wieczory...

Muszę się pochwalić, że otrzymalam wyróżnienie od Promyka:
Za takie wyróżnienie, bardzo serdecznie dziękuję. Przyjaźń to naprawdę duże słowo i człowiekowi aż cieplej się robi na sercu jak wie, że ktoś uważa go za swojego przyjaciela.
Mam teraz ogromny dylemat, komu to wyróżnienie przekazać....
Zdecydowałam wyróżnić:
Na sam koniec oddam wyróżnienie Promykowi, bo uważam, że jej się należy.
Poza tym jak ktoś chętny to niech skopiuje banerek i czuje się wyróżniony.

To tyle na dziś. Trzeba iść spać, bo jutro kolejny pracowity dzień.
Dobranoc :)





5 komentarzy:

  1. Dziękuję, Iskierko!:)
    Zakładeczki wyszły ci pięknie, o metryczce już chyba pisałam? Bardzo mi się podoba. Prześlicznego masz pieska.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za wyróżnienie, jest mi bardzo miło:)
    a zakadeczki prześliczne zrobiłaś! metryczka - CUDO!!! piękna pamiątka na całe życie:)
    Miłego dnia♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te zakładki! Ja sama w końcu muszę sobie jakąś sprawić:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zakładki i urocza metryczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zakładeczki zrobiłaś. Pomocnik przefajny :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń