piątek, 12 grudnia 2014

Kolejna zabawa, tym razem u Hanulka

Wiem, że upadłam na głowę, ale niestety nic na to nie poradzę. Jakbym miała mało zajęć to właśnie zapisałam się na kolejną zabawę blogowo-hafciarską. Zabawę zorganizowała autorka bloga Niteczki Hanulka, a jej nazwa to Całoroczna Zabawa Wyzwaniowa u Hanulka
Kto ciekawy zasad niech zajrzy na blog Niteczki Hanulka.
U mnie "na tapecie" a raczej tamborku kolejna kawa:
To kawa nr 11. Obawiam się, że nie skończę do świąt, ale usilnie się staram.
Oprócz tego ukończyłam hafciki na karteczki:


Lepiej prezentują się w zbliżeniu:























Dziś zdjęłam już je z tamborka, wyprasowałam i porozcinałam. Poprzyklejałam też do kartkowych baz. Teraz trzeba jeszcze karteczki dopieścić, wypisać i można słać do adresatów.
Zanim je wyślę to Wam je pokażę ;)

8 komentarzy:

  1. Śliczne te małe hafciki, ja też myślę zapisać się na zabawę u Hanulka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze maleństwa, będą z nich ładne karteczki :) ta zabawa zapowiada sie bardzo ciekawie, może tez się zapiszę, chociaż mój blog nie jest ściśle hafciarski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadnę zobaczyć karteczki, bo z pewnością będą śliczne. Życzę przyjemności z blogowej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też:) Mam nadzieję, że dam radę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hm zainteresowałaś mnie tą zabawa, zerknę do Hanulka. Karteczki z takimi hafcikami będą śliczne:) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zapisałam.Fajnie wyglądają bombki z kokardkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kusi mnie ta zabawa...ale boję się, że się nie wyrobię..

    OdpowiedzUsuń