niedziela, 16 grudnia 2018

Krzyżykowo

Wreszcie udało mi się skończyć dorabianie chusty Snoweko. Teraz czas na jej zblokowanie, ale niestety tego czasu chwilowo brak, więc fotki będą zdecydowanie później. Kto wie, czy aby jeszcze w tym roku uda mi się ją pokazać.
Zrobiłam też mini-komin dla córki. Właśnie się suszy i fotki też będą później. Może w następnym poście - o ile modelka da się sfotografować ;)
Dziś będzie o krzyżykach.
Jak napisałam wyżej udało mi się ukończyć dwa drutowe projekty i znalazłam chwilę na krzyżyki. Akurat tyle, żeby pokończyć zaparkowane nitki.
Pamiętacie jeszcze co u mnie na tamborku?
Ostatnio pokazywałam PRAWIE ukończony kwiat Wiśni. Zabrakło mi wtedy jednego koloru do ukończenia tła. Już jakiś czas temu nitkę domówiłam, kwiat ukończyłam. Wygląda tak:
Pokazywałam też zaczęty ostatni z tej serii kwiat Jabłoni. Wtedy było tak:
Niewiele, prawda? Zajęłam się jednak drutami i haft sobie troszkę poleżał.
Zanim go znów wzięłam do ręki minął miesiąc:
Niestety więcej fotek nie mam, choć dałabym sobie głowę uciąć, że zdjęcia robiłam... Cóż - amba zeżarła. Przeszukałam cały telefon, komputer - nie ma. Mówi się trudno.
Dziś zdjęcie względnej całości, bo zapomniałam, że zabrakło mi dwóch kolorów:
Ale to już u mnie tradycja, więc chyba nikt się już temu nie dziwi ;)
I zbliżenie, na którym widać gdzie zabrakło:
Obiecuję pokazać jak juz będzie wykończone.

Kochane uczestniczki Pasta SAL, dziś udało mi się do Was wysłać spis potrzebnych kolorów. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Ale znając moją sklerozę to wszystko jest możliwe. Jeśli więc ktoś nie dostał ode mnie maila to proszę o kontakt na iskierka71@gmail.com. Jeśli ktoś jeszcze jest chętny to nadal zapraszamy do zabawy.
Postaram się po świętach podesłać pierwszy motyw.

Dziękuję za Wasze komentarze
Karla - dzięki, już mi lepiej. Przynajmniej wiem, że nie zamkną mnie w psychiatryku :D
eda-1 - szal ukończony, dłuższy już nie będzie. Foty wkrótce


7 komentarzy:

  1. Podglądam, podglądam... i zatęskniłam :) Jednym z moich postanowień na nadchodzący rok jest powrót do wyszywania :)

    https://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty - już są, a co dopiero po skończeniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz miała piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :) Gratki za ukończenie.
    Dziękuje za meila z listą kolorków :) będziemy działać :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne hafty. Motywy kwiatowe to moja ulubiona tematyka. Pokażesz nam je oprawione? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafty wspaniale się prezentują! Ja też tak zawsze miałam, że niby zaopatrywałam się we wszystkie potrzebne niteczki, a tu nagle okazuje się, że jednego brak :P Wkurzyłam się i po 2 latach zebrałam całą paletę DMC i teraz już nie brakuje xD

    OdpowiedzUsuń