środa, 15 stycznia 2020

SAL Kakaowy wystartował!

Właśnie mija połowa miesiąca, a ja wciąż mam opóźnienie (i to SPORE).
Ale dziś już muszę, po prostu MUSZĘ ogłosić, że z dniem 1 stycznia wystartował nowy Sal - Sal Kakaowy:
Uczestnicy SAL-u to:
1. Małgorzata - Magiczny świat krzyżyków
2. Edyta - Szafirowy zakątek
3. Cytrulina - Cytrulina Hand Made
4. Agata "Meri" - Robótkowy (i nie tylko) kuferek Meri
5. Lidka - Moje robótki
Sampler podzieliłam na 12 motywów, będzie więc co robić do końca roku;)
Jak widzicie razem ze mną jest nas 6 osób. Jeśli ktoś ma ochotę, to oczywiście zawsze może dołączyć. Zasady SAL-u znajdziecie TUTAJ.
Miłego haftowania!!

Dziękuję za Wasze komentarze pod poprzednim postem.
Vipek - a co to Omanik Factory?
Renka - serdecznie dziękuję
Dorota - nic nie kupowałam, dopiero mi poszukają i kupią i przywiozą, jak już kupią ;)
Promyk - oj, to nie do końca jest tak, że wiedzą, trzeba ich odpowiednio naprowadzić na trop ;)

Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy:

  1. Apetyczne te motywy, czekam na wasze obrazki, na pewno będą piękne. Powodzenia☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Omanik factory to estońska firma produkująca metalowe stojaki do haftu oraz elementy ram. Rama wygląda jak sławetne angielskie ramy Milenium, na które po zamówieniu czeka się rok na realizację tego zamówienia. Zestaw do wyszywania z Omanica sama posiadam i uważam za rewelacyjny. Wart jest swojej ceny. Wcześniej miałam Krosno drewniane i już bym nie zamieniła 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodkie te wzory! Dosłownie :D Ja również zapraszam na zabawę:
    https://joannapomaranska.blogspot.com/2020/01/zabawa-haftem-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde... a ja nawet nie zaczęłam...przez te ferie i masę dziecków w domu nie mam czasu....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny obrazek wybrałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny wzór,kusi bardzo,ale nie teraz,sporo prac szydełkowych przede mną...

    OdpowiedzUsuń