poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Kakao SAL motyw 3

Z lekkim poślizgiem chciałam Wam  dziś pokazać nasze hafciarskie postępy. Z poślizgiem, bo liczyłam, że ktoś jeszcze zdąży dohaftować, dosłać fotkę.
No ale nie przedłużając:
1. Cytrulina - Cytrulina Hand Made:
Cytrulina pięknie uzupełniła brakujące kontury. Ślicznie prawda?
 2. Edyta - Szafirowy zakątek:
Z tego co widać Edytka również dorobiła kontury.
I na koniec moje postępy:
Małgosia z bloga Magiczny Świat Krzyżyków meldowała, że niestety nie wyrobiła się w terminie. Fajnie, że mam taka informację.
Co do reszty uczestniczek to troszkę się obawiam, że się wykruszyły.
No ale cóż, life is brutal. A SAL to tylko zabawa.
Mówi się trudno.

Serdecznie Wam dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne. Mam nadzieję, że się spełnią i że wszyscy wyjdziemy z pandemii w zdrowiu fizycznym i psychicznym. Czego Wam, Waszym rodzinom i sobie bardzo życzę

4 komentarze:

  1. Świetnie Wam idzie, bardzo podoba mi się ten sal. Czekam na kolejne odsłony haftu :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusicie kobiety, kusicie :) Wzorek mam, to może zabiorę się za niego - będzie komplet do makaronu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo słodko ,a ja teraz dopiero kończę to ciacho, nie wiem czy zdążę z kwietniowym ale w maju już chyba wyjdę na prostą.

    OdpowiedzUsuń