sobota, 11 lipca 2020

Kakao SAL motyw 6

Ogólnie jestem zajęta, zabiegana, zarobiona i czas ucieka mi przez palce. Na kalendarzu kartkowym, takim co to się każdego dnia urywa kartkę ciągle u mnie wtorek 7 lipca....
Dopiero co do mnie dotarło, ze przecież już 11 lipca i trzeba pokazać nasz SAL!
Tak więc nie przedłużając:
1. Małgosia - Magiczny Świat Krzyżyków:
2. Cytrulina - Cytrulina Hand Made:
3. Edyta - Szafirowy Zakątek:
I moje na końcu:
Apetyczne te truskaweczki prawda? Choć przyznam, że zdecydowanie wolę bez czekolady ;)

Tak, dziewczyny już pracują nad największym motywem tego samplera - nad samym owocem kakaowca i napisem Kakao. Specjalnie zostawiłam ten motyw na koniec. Mamy całe wakacje na wyhaftowanie tego motywu, więc post podsumowujący ukaże się dopiero we wrześniu.
Ale jak uczestniczki podeślą mi jakieś zdjęcia "in progres" to postaram się je wam w sierpniu zaprezentować.

U mnie już połowa kakaowca powstała, ale musiałam odłożyć, bo jak zwykle robię coś "na wczoraj". Cóż, życie ;)

Dziękuję za wasze odwiedziny na moim blogu i za pozostawione komentarze. Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.

2 komentarze:

  1. Haftów przybywa :) bardzo ładny samplerek, miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham truskaweczki dlatego tak szybko powstał ten hafcik. Gonisz ze wzorem bo ja mam tylko kawałek gałązki i listek kakaowca.

    OdpowiedzUsuń