wtorek, 10 listopada 2020

Sal z Kakao w tle.

Moi kochani dziś terminowo chciałam wam pokazać nasze SAL-owe postępy. Niemal wszystkie uczestniczki (te, które się jeszcze nie wykruszyły) w terminie przysłały zdjęcia swoich prac. I choć nie wszystkie wyrobiły się z ostatnim motywem to i tak jest dobrze.

Jako pierwsza swoje zdjęcie podesłała Agata - Robótkowy (i nie tylko) kuferek Meri. Agatka jest wprawdzie mocno spóźniona, ale powoli wraca do naszej zabawy:

Życzę wytrwałości...

Kolejna uczestniczka - Małgosia z bloga Magiczny świat krzyżyków podesłała fragment, który w ferworze innych zajęć udało jej się zrobić:

Byle do przodu, za miesiąc będzie lepiej.
Zdjęcie kompletnego motywu podesłała Cytrulina - Cytrulina Hand Made:
A tak wygląda jej kanwa w całości:
Prawda że słodko?
I na koniec moje postępy:
Dwa apetyczne ciasteczka...
Na tamborku robi się już kolejny motyw, a ja znikam walczyć z ażurami Makowej Panienki ;)
Pozdrawiam!!

Magdusiaa - dla mnie to też jeszcze często czarna magia, ale od czego jest internet ;)
Hafty Agaty - dziękuję. Przyznam się, ze po Twoim komentarzu przyjrzałam się robótce i faktycznie, oczka wychodzą mi nawet równo. Tego się nie spodziewałam...
Elakochan - mam nadzieję, że się będzie dobrze nosić ;)
Renka - ja odpalam serial Policjantki i Policjanci, bo nie widzialam początkowych odcinków. Musze przyznać, że super się dzierga przy oglądaniu 






3 komentarze:

  1. Super haft. Całość bardzo mi się podoba. Fajnie, że uczestniczki zabawy się nie wykruszyły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciasteczka. Nadrobiłam zaległości i kończę już torcik jest taki apetyczny ,że trudno się od niego oderwać.

    OdpowiedzUsuń