niedziela, 10 stycznia 2021

Sal z Kakao w tle - motyw przedostatni

Dziś jest odpowiedni czas na pokazanie naszych SAL-owych postępów. I tutaj muszę się przyznać, że gdyby nie Edyta, która wczoraj podesłała zdjęcie swoich postępów to ten post ukazałby się ze sporym opóźnieniem. Bo ja ostatnio znów nie ogarniam rzeczywistości. Dopiero początek roku, a ja już zaliczyłam nerwówkę. Ale o tym może w innym poście. Teraz chwalimy się naszymi hafcikami!

Jako pierwsza tym razem była Małgosia z bloga Magiczny Świat Krzyżyków, która swoja pracę podesłała już w grudniu! Ma dziewczyna tempo:

Druga była Cytrulina, którą znamy z bloga Cytrulina Hand Made:
Kolejna uczestniczka - Edyta z bloga Szafirowy Zakątek przysłała swoje zdjęcie dosłownie wczoraj i dzięki temu przypomniała mi o tym, że powinnam napisać posta:
Dziękuję Edytko za przypomnienie!
Dziś dostałam email od Agaty z bloga Robótkowy (i nie tylko) kuferek Meri. Agata jest mocno spóźniona, ale dzielnie nadrabia. Z racji tego, że posiada wzór na własność to haftuje motywy w zupełnie innej kolejności. Oto jej postępy:
Trzymam kciuki aby dotrwała do końca.
I jak zawsze na końcu moje "arcydzieło":
Za miesiąc spotkamy się z naszym SAL-em po raz ostatni. Muszę się przyznać, że trochę będzie mi tego naszego comiesięcznego haftowania brakowało. Ale niestety, chwilowo nie jestem w stanie ogarnąć terminowości haftowania czy publikowania wzorów. Za dużo w tej chwili mam na głowie. 
Może teraz ktoś inny zorganizuje jakąś zabawę, znajdzie wzór który mnie zachwyci i podejmę się wyzwania. Na razie priorytetem jest Widok z Okna, którego postępy już nie długo doczekają się publikacji.
Widziałam na Waszych blogach że pokazujecie plany na rok 2021. Moim głównym planem jest ukończenie Widoku. A wszystko co wyskoczy "w trakcie" będzie miłą odskocznią ;)

Dziękuję za wszystkie Wasze życzenia noworoczne złożone zarówno tu jak i na Waszych blogach czy na fb. Bądźmy dobrej myśli, zaszczepmy się i pozostańmy w zdrowiu - tego sobie i Wam życzę








6 komentarzy:

  1. Piękna galeria. Bardzo mi się podoba ten wzór. Zresztą jak setki innych 😜😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Super babeczki, wzór jest cudowny i nie mogę się doczekać kiedy pokażesz z pozostałymi hafciarkami cały sampler :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj,zjadłoby się taką babeczke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już koniec? No ale za to zobaczymy niedługo smaczną całość!:) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za trzymanie kciuków, mam nadzieję, że się uda przed końcem 2021 :P

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak mi się podoba, na spokojnie, smacznie i kolorowo!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń