piątek, 24 września 2021

Chusta Valley Girl

Ostatnio trochę znów mało czasu na robótki mam. Ale udało mi się skończyć chustę, którą pokazywałam Wam w poprzednim poście.

Chusta Valley Girl ze wzoru Drops Design z włóczki Drops Baby Alpaca kolor zielony (7820) oraz Drops Kid-Silk kolor zielone jabłuszko (18).

Udało mi się ją zrobić za... drugim razem, haha. Pierwszym razem coś mi początek nie wyszedł, poszczególne rzędy wzoru się pomieszały.

Za drugim razem poszło niemal błyskawicznie.

Próbowałam zrobić jakieś możliwe fotki, ale nie wiem czy mi się to udało.

Tak wygląda rozwieszona na krześle:

A tak na krośnie hafciarskim:
A tu już się nią poowijałam, chociaż widać jeszcze wszystkie nitki i chusta jeszcze nie wykończona:

Nie wykończona - brakuje jeszcze pomponów.... ale jakoś nie mam weny do zrobienia 23 sztuk pomponików...
Jakoś nie umiem się zebrać...
W sumie bez pomponików też jest OK...

Za to w tak zwanym międzyczasie przybyło kolejne 700 krzyżyków na kolosie (w 1 tylko niedzielę) i powoli przybywa w moim "czekadełku", czyli w konikach. Zdjęć brak...

Chwilowo znowu co siebie zaplanuję to bierze w łeb więc idę na żywioł. Robię kiedy mam czas i co mi wpadnie w łapki

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Te bieżące i te do starszych postów. Wszystkie czytam i serduszko mi się raduje.
Pozdrawiam







7 komentarzy:

  1. Chusta śliczna mimo, że jeszcze niewykończona;) Nieustannie podziwiam za umiejętność robienia na drutach;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna chusta :) Bez pomponów też ok, wyobraziłam sobie szczęście swojego kota, jakby zobaczył taką chustę i 23 pompony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony rozumiem twój ból w kwestii pomponików, ale z drugiej strony wyobraziłam sobie , jak będzie pięknie... No nic i tak jest super, więc nie bedę cię namawiać, bo faktycznie roboty huk.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez pomponów też wygląda fajnie. W sam raz na te chłody co już do nas powoli docierają :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam! Piękna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta śliczna i pewnie cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń