wtorek, 28 czerwca 2022

Problem z blogiem

Kochani moi

Kompletnie nie mam pojęcia co się stało, ale właśnie się zorientowałam, że zniknęły wasze komentarze!

Nie wiem o co chodzi, ale ostatni komentarz jaki mam pochodzi w dnia 26 listopada 2021, a potem wszystkie pokazują się jako "usunięte przez administratura bloga" a ja ich nie usuwałam.

Bardzo was przepraszam, szukam jakiegoś supportu żeby to wyjaśnić, ale na chwilę obecną niewiele mogę zrobić.

Może ktoś miał podobnie i wie, jak temu zaradzić?

pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia

 

2 komentarze:

  1. Naprawdę zaczynam sądzić, że twórcy bloggera chcą nas do niuego zniechęcić, żeby go ostatecznie zamknąć. Wiem tylko, że problemy z komentarzami znikają, kiedy przejdziesz na jedynie słuszną przeglądarkę czyli Chrome. Ale to, co u ciebie... Nie mam pojęcia, co się mogło stać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię pomóc. U mnie co prawda komentarze są, ale znikła się lista blogów Odtwarzam, ale nie chcą pokazywać się okienka. Całkowicie pozmieniane funkcje, koszmar. Zaczynamy się nie lubić. A było to tak przyjemne miejsce nim zaczęto gmerać, zmieniać i przekształcać. U mnie np. wciąż nie do usunięcia jest forma na telefon, choć uparcie telefon u mnie tylko do dzwonienia i sms do dziecków wysłania. Jeśli dojdziesz co i jak, daj znać. Staram się nie zniechęcić do bloggera i blogowania, ale przeszkody coraz większe...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń