sobota, 19 kwietnia 2014

Cocktail Hour

Czyli SAL Koktajlowy.
Tak sobie dłubałam w przerwach i wydłubałam PRAWIE dwa całe drinki. Piszę prawie, bo nie do końca oba są wyhaftowane. Najpierw szukałam mulin wg klucz DMC i brakujące postanowiłam zamówić wraz z mulinami do Różowej Księżniczki i jeszcze innego haftu. Zamówione mulinki przyszły już jakiś czas temu, podzieliłam je, wyhaftowałam "Home Sweet Home" i zamierzałam kończyć moje drinusie. No i okazało się, że nadal brakuje mi kolorów...
Postanowiłam, że nie będę już do tego haftu zamawiać konkretnych kolorów, tylko wykorzystam coś ze swoich skromnych mimo wszystko zasobów ;)
Czwartkowy wieczór spędziłam więc desperacko przeszukując internet oraz przeglądając moje zasoby i próbując cokolwiek do siebie dopasować. Poszukiwania zostały uwieńczone sukcesem i dziś mogę się pochwalić pierwszym całkowicie ukończonym drinkiem Mojito:
 W drinku Manhattan wciąż brakuje wisienki i konturów, ale to chwilka roboty i będzie, dlatego też się nim dziś chwalę:
 A tak prezentują się oba na raz:
Już widzę, że całość będzie bardzo apetyczna ;)
Dziękuję za wszystkie Wasze przemiłe komentarze :)
Weronika Mieczkowska - życzenia na karteczkach są w języku Holenderskim

5 komentarzy:

  1. Spokojnych, pełnych radosnych chwil i rodzinnego ciepła Świąt Wielkanocnych!
    Super koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa całości, bo po pierwszym drinku wydać że zapowiada się ciekawie. Konturki robią swoje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, radosnych Świąt Wielkanocnych!
    To który z drinków zaserwujesz na święta? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co dobre
    na Święta Wielkanocy,
    wiosennych nastrojów,
    ciepłej, radosnej atmosfery,
    miłych spotkań z Najbliższymi
    oraz smacznego jajka
    i mokrego Lanego Poniedziałku
    śliczny hafcik...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i życzę - Pięknych, radosnych, rodzinnych Świąt dla Ciebie i Twoich Bliskich! Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń