sobota, 30 września 2017

SAL "Cookie Time" - organizacyjnie

Bardzo się cieszę, że znalazły się osoby chętne haftować ze mną samplerek Cookie Time.
Do tej pory zgłosiły się do mnie następujące osoby:

  1. Sylwia  
  2. Agnieszka
  3. Dorota 
  4. Cytrulina 
  5. Magda
  6. Małgosia 
  7. Beata 
  8. Małgosia
  9. Marta
  10. Paulina
  11. Agata
Agnieszkę i Małgosię poproszę o adres mailowy. Napiszcie do mnie na iskierka71@gmail.com. Muszę wiedzieć gdzie wysłać wzorki.
Pierwsze motywy dostaniecie już za kilka dni, tak żeby 10 października można było zacząć.
Proponuję zrobić tak jak było w SAL-u Tea Time u Agaty - zdjęcia gotowych motywów podsyłacie mi na email a ja co miesiąc zrobię zbiorczy post. Oczywiście chwalicie się postępami również na swoich blogach.
Kto jeszcze nie "powiesił" u siebie banerka to teraz jest odpowiedni na to czas :)

Czytałam w komentarzach, że niektóre osoby boją się że się nie wyrobią w terminie.
Jeśli naprawdę macie ochotę na ten wzór to nie ma się co łamać. To jest zabawa i naprawdę nikomu głowy nie urwę jeśli ktoś się nie wyrobi w terminie. Każdy z nas ma rodzinę/pracę/małe dzieci/problemy zdrowotne tudzież inne (niepotrzebne skreślić).
Mamy się bawić a nie ścigać na czas.
Oczywiście zawsze można zrezygnować. Można też dołączyć do nas później.

Ps. Właśnie dopisałam dwie kolejne osoby.
Buziaczki



4 komentarze:

  1. Super! Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na pierwsze krzyżyki! Będę dopingować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iskierko przekonałaś mnie :-) dopisz mnie proszę do listy wyszywających. Masz do mnie maila prawda? Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń