niedziela, 5 sierpnia 2018

Sal Cookie Time - motyw ostatni

W poprzednim poście obiecałam, że napiszę dlaczego ostatnio nie mam na nic czasu. Niestety nie wyszło. Nie miałam czasu przed wyjazdem na wakacje, ani podczas wakacji (powiedziałabym nawet pseudowakacji), ale mam nadzieję, że nadrobię to teraz. Mam już plany na kolejne 3 posty, ale dziś zgodnie z tytułem pokażę Wam postępy w naszym Sal-u Cookie Time.
Jak już pewnie zdążyłyście się zorientować nasz Sal dobiegł końca i dziś czas na opublikowanie motywu ostatniego, czyli piernikowych ludzików.
Na początek jak zawsze moje postępy:
I tu muszę się przyznać z ręką na sercu, że gdybym tego motywu nie wyhaftowała na początku czerwca, to dziś nie miałąbym się czym chwalić...
A tak wyglądają Wasze postępy:
1. Małgosia - Magiczny świat Krzyżyków:
2. Karolina - Moje Hobby:
3. Beata - Beaty Hafty, kgtórej udało się nas dogonić i dziś mogę pokazać jej dwa motywy:
4. Agata - Hafty Agaty:
5. Małgosia - Margo i Nitka, która tym razem chwali się swoim motywem już po okonturowaniu:
6.  Cytrulina - Cytrulina Hand Made:
Z racji tego, że są wakacje i nie wszystkim udało się znaleźć czas na haftowanie postanowiłam że ten dzisiejszy post nie będzie ostatnim postem Sal-owym. Choć kilka osób podesłało mi zdjęcia całęgo samplera (ba, niektóre są już nawet w ramce), to te zdjęcia opublikuję dopiero za miesiąc jako podsumowanie całego SAL-u.
Może do tego czasu ktoś jeszcze podgoni hafcik i pochwali się swoimi postępami. Mam nadzieję, że się o to nie będziecie gniewać.
Kto jeszcze nie posłał mi zdjęcia całości to proszę by to zrobił najpóźniej do 2 września.

Lidzia - nie wiem czy by ci się podobało na moim "urlopie". Wkrótce napiszę dlaczego,
Agata - dziekuję. Wypoczynek udał się połowicznie. W zasadzie to mogłabym powiedzieć, że teraz to ja muszę odpocząc po wakacjach...
Magdus208 - ja włąśnie wracam do haftowania i mam nadzieję, że teraz będę częściej mogłą pokazać swoje postępy.

Pozdrowienia dla wszystkich

5 komentarzy:

  1. Wszystkie ciasteczka słodziutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten obrazek. Trochę żałuję, że nie wyszywałam z Wami

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie Cię rozumiem, gdy piszesz, że dopiero odpoczniesz po wakacjach. U mnie też te dwa miesiące są bardzo pracowite. Mój wypoczynek zacznie się chyba dopiero od września :P
    Ciasteczkowe ludziki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspaniałą zabawę, obrazki haftowało się super w takim miłym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz dziękuję za świetną zabawę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń