wtorek, 21 sierpnia 2018

Kwiatowe trio juz na ścianie

Nie wiem, czy pamiętacie, ale w maju pisałam, że rzutem na taśmę skończyłam moje Malwy. Pojechały do Polski jeszcze "gorące" - mama obiecała je wyprać i wyprasować. Po miesiącu były juz oprawione i z początkiem sierpnia wróciły ze mną do domu.
Tak się prezentowały zaraz po odpakowaniu z folii:
A tak już na ścianie:
A tak wyglądają w towarzystwie pozostałych dwóch:
I tu małe rozczarowanie - nie wiem dlaczego, ale cały czas wydawało mi się, że Malwy mają taki sam rozmiar jak Słoneczniki... Tymczasem wyszło na to, że każdy z obrazów ma inny wymiar.
Po drugie - długo tak nie powisiały, bo z Polski oprócz obrazu i typowo spożywczych zakupów przywiozłam też tapety do salonu...
Po tygodniu od powrotu z Polski obrazy zostały zdjęte na czas tapetowania. I tu dokładnie widać różnice w wymiarach:
Tapetowanie na szczęście nie trwało zbyt długo i Kwiatowe Trio mogło wrócić na swoje miejsca. No prawie na swoje miejsca. Tak prezentują się teraz:
Pękam z dumy i zaczynam nowy projekt. W końcu jeszcze trochę ścian mam...
Niestety nadal wolny czas mi się kurczy...

Dziękuję Wam za wszystkie pozostawione komentarze.
Agula-Aga - Ja wiem ze auto rzecz nabyta, ale bez auta jak bez ręki, szczególnie w moim wypadku. Co do Lichenia, to przyznam ze bardziej przytłoczyła mnie ta Bazylika w Toruniu. Licheń jest piękny, ale miałam zdecydowanie za mało czasu na spokojne obejrzenie wszystkiego.
Pozdrawiam serdecznie

14 komentarzy:

  1. Zachwycające są te Twoje kwiaty i na ścianie wyglądają wspaniale!
    Kiedyś też marzyło mi się podobne trio z kwiatów i kto wie może kiedyś...
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze hafty-) chociaz nie wiem, czy na ciemnej kanwie nie wygladalyby lepiej!? Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne trio, świetnie prezentują się na ścianie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero po oprawie widać całe piękno malw. Mój zdecydowany faworyt! I całkiem przypadkiem, ale dobrze, że każdy z obrazów jest dłuższy i dłuższy. Świetnie prezentują się razem na ścianie!
    Pozdrawiam wciąż wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że mimo różnic w rozmiarach prezentują się fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentują się pięknie i tworzą niezwykłą ozdobę domu 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę -myślałam że seria jest w tej samej wielkości. Pięknie wyglądają wszystkie trzy, piękna również oprawa. Na nowym tle prezentują się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale się prezentują, ale też spodziewałam się, że będą jednakowe... szkoda :( Wyglądały jak komplet, więc dziwi mnie, że są takie różnice. No, ale i tak są piękne :)

    https://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. We trójkę prezentują się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszedł Ci przepiękny tryptyk :) Mnie akurat podoba się to, że każdy obraz ma inne wymiary, razem bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale sie prezentują:) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne trio -wspaniale prezentują się na ścianie.

    OdpowiedzUsuń