piątek, 11 grudnia 2020

Cocoa SAL kolejny motyw

Oja, znowu się zagapiłam. Wczoraj był 10 grudnia, a ja nie opublikowałam postępów w naszej zabawie....

Na swoje usprawiedliwienie mam to, że chwilowo funkcjonuję bardziej intensywnie na trasie dom-praca-dziecko.

Ale już nie przedłużając - tak się prezentują nasze postępy:

1. Małgosia - Magiczny Świat Krzyżyków:

2. Edyta - Szafirowy Zakątek, któa ładnie nadrobiła zaległości z 3 miesięcy:
- pażdziernik:
- listopad:
- grudzień
Edytko jestem z ciebie dumna!
Agatka również próbuje nadrobić, co widać na poniższym zdjęciu:
Brawo!!
4. Cytrulina - Cytrulina Hand Made:


I na końcu moje dłubanki:
Coraz bliżej końca. Jeszcze tylko 2 motywy i można wieszać na ścianie.
I tu jest mały problem, bo.... kuchennych motywów "naprodukowałam" kilka, a nie bardzo mam je gdzie wyeksponować... Nie dość że mam zdecydowanie mało wolnych powierzchni ściennych w kuchni to jeszcze mam tam tapetę z wzorem kawy....
Muszę pomyśleć co z tym fantem zrobić...
I kupić ramki...
Koniecznie...

Kochane, dziękuję Wam za odwiedziny na moim blogu. szczególnie dziękuję za pozostawione komentarze. Są skarbnicą wiedzy oraz motywacją do pracy i blogowania.
Meri - no właśnie dokładnie jest tak jak piszesz... Co do sorterów, to te na nici leżą luzem (przeważnie byle gdzie) i boję się, że te igły mi po prostu pospadają. Muszę mieć na igły coś stabilnego i na stałym miejscu
Barbara - na Wish się 2 razy nacięłam i juz podziękuję, z Aliexpres nie korzystałam
Alchemiahandmade - tak, te są oryginalne z Paco. U mnie w NL cena znośna, a czasem promocja się trafi. Za piankę pod kolana podziękuję, choć patent jest świetny. Jak już pisałam wyżej chcę coś, co w miarę na stałe przymocuję do krosna, czego nie będę musiała za każdym razem brać do łapek i z czego nie pogubię igieł. 
elakochan, Malgorzata Zoltek - dzięki, ale mnie się wciąż wydaje, że stoję w miejscu... Szczególnie w ostatnich dniach...
A co do profesjonalizmu to powiem tyle, ze już mi się znudziła prowizorka i muszę spróbować czegoś nowego ;)

Pozdrawiam Wszystkich!!


2 komentarze: