piątek, 12 lutego 2021

SAL Kakaowy - KONIEC

Ogłaszam wszem i wobec i każdemu z osobna że oto dotarłyśmy do celu naszej podróży, czyli do ostatniego motywu naszego SAL-u z Kakao w tle.

Nie wszyscy dotrwali do końca, nie wszyscy wyrobili się w czasie.

Do finiszu dotarły:

1. Cytrulina - Cytrulina Hand Made:

2. Małgorzata - Magiczny Świat Krzyżyków:
3. I ja czyli organizatorka:

Nasz SAL wystartował dokładnie 1 stycznia 2020 roku. Mieliśmy do wyhaftowania dokładnie 12 motywów, w tym jeden duży, który zaplanowałam jako do wyhaftowania podczas letnich wakacji. Myślę, że był to dobry pomysł bo pomimo pandemii wyjeżdżaliśmy na jako takie wakacje i nie każdy miał czas/ochotę na haft.
Przez rok udało nam się wyhaftować całkiem apetyczny sampler:
1. Cytrulina:
2. Małgorzata:
3. I mój na końcu:
Jak to zwykle u mnie bywa - taki prosto z tamborka - nie wyprany, strasznie wymięty, ale ukończony i to się liczy.
Niniejszym ogłaszam KAKAO SAL za UKOŃCZONY!!!

Dziękuję WSZYSTKIM uczestniczkom za świetną zabawę. Wszystkim bez wyjątku - i tym, którym udało się dokończyć w terminie i tym, które utknęły gdzieś po drodze i są bliżej lub dalej do końca. Mam nadzieję, że uda Wam się prędzej czy później skończyć ten samplerek.

Ja na chwilę obecną nie planuję żadnej zabawy. Miało być inaczej, miał być kolejny sampler, ale z powodu różnych trudności zrezygnowałam. Może jeszcze kiedyś do tego wrócę, może ktoś mnie zachwyci schematem lub formułą zabawy - nie wiem, niczego nie wykluczam. 
Chwilowo skupiam się na moim kolosie, którego powoli lecz systematycznie przybywa.
"Bawię się " też drutami, bo nie zawsze mogę wyciągnąć z konta moje "malutkie" krosno...

Pozostając w temacie drutów:
Dziękuję za Wasze komentarze, lecz tak gwoli wyjaśnienia:
- Promyk, elakochan - tu nie chodzi o kolor, ale o nazwę wzoru. Iwona Eriksson zaprojektowała ten sweterek i nazwałam go "Poppy Girl" co znaczy właśnie "Makowa Panienka".
- The Primitive Moon - może i ich nie widać, ale wiem ile razy myliłam sie we wzore ;)

Pozdrawiam serdecznie





2 komentarze:

  1. Gratulacje! Wzór fantastyczny, ale i pracochłonny. W całości prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się ten samplerek. Jak w końcu otworzą nam sklepy będę mogła poszukać prawdziwej ramki a nie tylko wirtualnej. Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń